KEMBALI...TERINDAH ...

ASSALAMUALAIKUM ...

Setelah lama tak menconteng isi kandungan blog ni .. kini aku kembali lagi... kali datang dengan satu ilham .. bila tgk kekawan aku semangat berblog aku pun dapat mood n idea untuk mencoretkan satu lagi ilham.. kali ni pasal "pertemuan".. baru baru aku berkesempatan la berjumpa kembali dengan rakan rakan baru n lama aku di Genting.. happy sangat tp kurang puas sebb tak dapat nk buat aktiviti dengan semua .. maklum la semua sibuk dengan hal masing masing kan .. tapi sempat bersembang sikit sebanyak jadi la... mcm mana nk sembang banyak sebb banyak benda nk buat kat sana .. cerita dy mcm ni..

Sampai ja kat genting.. aku belasah MCD sebagai serapan pagi .. maklum la sampai dulu... pastu.. aku tunggu kekawan y lain.. nak tau kenapa lambat .. sebb skyway tutup masa tu tu y ramai naik kat awana  emmm beratur punya la .. panjang ...nasib la korang kan .... mcm mana aku sampai kat atas dulu .. aku balon teksi dr skyway .. rm 10.00 aku kena .. tp tak masa tak bazir banyak... tambah rm5.00 ja dr tambang cable car tu..


Dalam jam 11.00am lebih depa baru sampai .. dok tunggu cable car dr jam 8.00am .. lama kan .. nasib la ..
sampai ja semua dok pening sebb kebanyakannya pertama kali datang Genting ...pastu simpan barang b4 nk masuk bilik .. dalam jam 6.00 pm baru leh masuk bilik .. during masa terluang tu kami g la main theme park .. kami semua ambik tiket "all park" rega dalam RM 62.00 per person.. so pastu bertaburan la semuanya ..


Atas sebb masuk lambat .. kena la berbaris kejap .. dalam 4 ke 5 permain kami main .. paling best bagi aku adalah flying coster .. korang kalau p sana kena try .. tambah rm10.00 ja .. pengalaman terbaik .. lebih menarik dari roller coster kat sana.. try try jangan tak try.. dalam dok main tu kami sempat gak main pancing itik .. dapat gak la hasil .. patung katak.. hahha.. medium size ja ..


Dah penat2 main .. dalam 6.30pm gitu .. kami pun leh masuk bilik masing masing .. reaht jap ...sebalah malam kami sambung g main .. terbaik .. masuk umah snow kena bayar 20 hinggit sorang ... sejukkk gila ... tapi nk kata best .. best lagi Icity punya , sana banyak mainan .. ala beza 5 hinggit ja.. kat sana main pelampung gelongsor .. aduhh sakit bontot aku ..leh kena buasir .. hahaa.. kemudiannya kami sambung lagi main bowling .. boling dy ala ala MV ...boleh la .. tapi bola dia tak best .. apa apa pun layan ja ..



Habis main bowling.. sekali lagi sapa ... sapa p makan KFC lak .. apa pun makan kat genting memang kena wak duit lebih .. sebb rega 20% lebih dr harga kat bawah .. heheh .. no pilihan .. makan ja .. janji terisi .. habis makan .. calling calling .. kami p karok pulakk .. layan 2 jam karok .. dr jam 1 sampai jam 3 pg .. emmmm .. mau tau la .. mcm mana... pas dua jam .. melalak .. kami pun balik bilik n lena dulu ma .. tp ada y p hirup udara pagi genting ... entah apa apa tah ... esok jam 11.ooam kami kumpul tangkap gambaq sikit sikit pastu .. let .. go.. balik balik .. ni la sikit sebanyak gambar y lain .. tak leh tunjuk ... simpanan mutlak .. hhaahahha

          sekian
<<<<sayonara >>>

3 comments:

pusat busana muslim murah said...

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

Yasmin Aris said...

seronok nyee !

Unknown said...

enak banget.....senengnya....

Follow me at Sosial Media