MENGHAMPIRI

Setelah hampir 3 tahun aku belajar d peringkat ijazah kini aku menghampiri pengakhirannya emmmm mcm mcm rasa ada ... gembira...sedih..sayu...dan sebagainya. Nak tau kenapa leh jadi gini .. gembira sebab aku sudah nk habis n akan memulakan tugasan dan hidup di alam y baru.

Walau bagaimanapun aku tetap juga dilema kesedihan sebab bakal berpisah dengan teman2 yang aku kenal selama hampir tiga tahun ni ..emmm .. nk buat mcm mana ... pertemuan dan perpisahan adalah ketentuannya.. segalanya bermula dengan satu pertemuan dan akan berakhir dengan perpisahan .. sama ada perpisahan itu hanya sementara atau selamanya .. segalanya telah tertulis..kita hanya melakukan ceritanya ...

Namun jangan ada sebarang hasat dengki y melampau sangat .. itu hanya akan memakan diri sendiri sahaja .. lebih baik kita berbaik baik dan merapatkan hubungan sesama insan ...

Dalam tempoh tiga tahun ni .. dah banyak aku pelajari bukan sahaja ilmu dalam bidang aku malah pelbagai benda yang banyak ertinya ... yang baik akan di balas dengan y baik, yang buruk akan d balas dengan y buruk juga ... DIA maha mengetahui lagi adil ..

sampai sini dulu la ...

SA YO NA RA ...

No comments: