AKU BUDAK BARU BELAJAR ..SO WHAT!!!

As salam …

Ni nk cita cikit la …ada orang yang kata sal ko wat blog..blog ko tu bukan nyerr cantik pun …theme tah apa apa .. susunan gadget bersepah sana sini … tul ko .. orang da blog ko nk wat blog …kalau pandai tak pa ni ..cam haram…

kartun-fisika-1

Aduhh.. panas jerr aku negar kata mcm tu … hei .. yang memang blog aky hodoh pun so what … aku budak baru belajar…. memang aku tak pandai pun sal blog and web bases ni .. why no kalo aku nk belajar kan .. aku tak susahkan sesapa pun sepanjang

pengendalian blog .. dri A to Z memang aku belajar sediri .. tapi aku cukup thank kepada banyak blog yang ada ajar salam cecara nk wat blog yang menarik ..

(dalam ati: mamat ni dah lebih lebih ejek aku ni)

Asal aku wat blog …hei.. setiap orng punyai keseronokan masing masing…minat aku nk wat blog.. pasal apa apa ja .. sebb aku kan sipencari .. segala isu akan aku jadi inti pati pada entry aku .. termasuk la.. luahan bicara ko ni .. (bukan makan darah) ni tuk kongsi ngan semua … jangan sesuka hati nk kacau kehidupan seseorang tu dalam blog dia ok .. pa da punya tut.. sesangat ni …

aku suka dengan apa aku buat mencari rencana untuk semua ..so jangan mudah menilai org yerrr ..

so semalah kita  happy mcm pocoyo ni .. happy n comel sesangat hahah

pocoyo

sampai sini lu la ..

bye

sayonara

...mada mada dane..

No comments: