Tsunami .. pengajaran @ balasan Tuhan ...

Aku bukan nk kutuk, tuduh atau menfitnah .. tp dari video y aku tak ni … membuatkan aku berfikir sejenak .. pk apa … pk sal Tsunami la … dok pk .. tsunami kat jepun tu … satu bencana ka .. tau satu peringatan Allah … sebb pa .. korang ngik sendiri video .. ni B4 Tsunami d jepun baru baru … ala mcm y kat malaysia gak .. bila nampak ikan y banyak terapung kat laut dulu .. tp d sana bukan ja nampak tp .. lagi ganas..tgk la ,…

tgk la .. dah bunuh .. cemarkan laut lak ... mcm mana kata ni ... pk pk kan 
so 
sayonara
mada mada dane

1 comment:

fadhdeela said...

btol2...spupu deela ada ckp 1minggu b4 tsunami tu ikan mlompat2 kat tepi pantai..huhu

Meh singgah: Bisul ohhh Bisul!!