mencari .. cari bc la!!

Emmm As salam semua .. 
dulu aku cr sapa follow number 50 .. tapi mcm mudah ja 
kang ni nak cr follow yang bertuah nk bagi sesuatu kat ... 
mcm mana nk dpat.. ni bukan ..contes pun .. tadi mcm 
mcm .. mcm apa ekk .. 
ala mcm cabutan bertuah lagi ... follow number berapa mana leh g tau ... 
klu dia dua digit sahaja .. n tahun lahir aku ... 

Follow number aku akan bagi dia sesuatu di blog dia nanti ... 
sabar n kita tgk sapa y dapat .. tak kesah la 
sesapa pun ..

Hadiah apa .. itu rahsia .. y menang akan tahu n akan aku maklumkan 
nanti 

so 
sayonara 

mada mada dane

2 comments:

Dda Ly said...

sekarang da 84 pon...cepat je kan..:)

meh ke rumah..
~dialog danish~
keep in touch ye..♥♥♥

fRaMe+LenSeS said...

terbaik perkongsian ni. terima kasih. ;D

Nadh suka dengan blog kamu, perkongsian kamu, Jum join contest Aku Ingin Berubah dengan Nadh nak?

Mungkin kita leh sama-sama sampaikan message positive pada masyarakat dengan perkongsian dalam ni plak.. :D